Jindřich Kufa

Koukám na svět a jak ho vidím, tak to chci předat dál. Potěší mě, když v diskusi napíšete svůj názor.
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1000x

Jindřich Kufa

Jak to tenkrát začalo?

Po tomto telefonátu jsem měl rozporuplné pocity. Jsem ješitný chlap, kterého potěší, když mu zavolá mladá, pěkná ženská, ale Božka po mě chtěla informace, dalo by se nazvat, z cyklu „Hledání ztraceného času “. Ještě štěstí že mi neřekla „dědo“. Při tom pomyšlení mi vždy na mysli vytane scéna z “Jak dostat tatínka do polepšovny “ kdy nezapomenutelný Vašek odpovídá na námitku dědy:

17.9.2013 v 9:30 | Karma: 7,90 | Přečteno: 510x | Diskuse| Ostrava

Jindřich Kufa

Slušnost

Předseda ČSSD Jiří Paroubek přišel s prohlášením, ve kterém vyzývá předsedy ostatních velkých politických stran k podpisu Memoranda o slušném vedení předvolební kampaně. Tato zpráva mě zaujala ne snad proto, že ostatní předsedové Memorandum odmítli - to se dalo čekat, ale proto, co od Memoranda očekává samotná ČSSD?

26.8.2009 v 16:30 | Karma: 23,73 | Přečteno: 1134x | Diskuse| Politika

Jindřich Kufa

Jak jsem potkal dávného přítele

Pozvolna se začíná stmívat a já nasedám na své MTB. Vím že je docela pozdě, ale nedá mi to abych si neudělal malou projížďku. Slibuji že nepojedu daleko a vyrážím.

12.7.2009 v 10:22 | Karma: 8,09 | Přečteno: 704x | Diskuse| Poezie a próza

Jindřich Kufa

Jedno řezané

...„Jedno řezané, prosím“ Ida věděla, že řezané pivo se má „řezat“, ale jak se to má udělat, to už nevěděla. Její stálí štamgasti řezali pivo maximálně panákem rumu. Proto načepovala směsici 12° ležáku a černého piva. Ida nikdy nepřivykla chuti piva ani tmavému a už vůbec ne světlému. Nechápala proto jak může někomu chutnat tato kombinace, ale náš zákazník, náš pán.

6.7.2009 v 20:53 | Karma: 16,78 | Přečteno: 3557x | Diskuse| Poezie a próza

Jindřich Kufa

Kdo se bojí ...

Sedím v sedle svého bajku a šlapu ke Gírové. Mám rád tuto část Beskyd, protože nabízí více variant pro trénink. Ikdyž dnešek začíná všelijak.

20.6.2009 v 11:51 | Karma: 8,37 | Přečteno: 593x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Zdravotní sestra vs. mé koleno

Jako člověka v produktivním věku, veskrze zdravého, přispívající na zdravotní program státu, rozbolelo mě koleno. Protože dobré rady babek kořenářek, roztodivné mastičky doporučené lékárnícemi, masáže ba ani zábaly nepomáhaly, vyrazil jsem za ortopedem.

17.6.2009 v 21:31 | Karma: 6,36 | Přečteno: 541x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Kozlem Kozubem v autobuse

Přestože se Kozel Kozub lidem nestraní, cestování autobusem není zrovna jeho hoby. Nikdy neví jak se má zachovat a jak na tu či jinou situaci reagovat. Považte sami:

13.6.2009 v 21:51 | Karma: 7,22 | Přečteno: 588x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Kuchařská

Jsou profese o kterých mohu říct, že se v jejich prostředí dokážu orientovat, případně se orientaci v těchto profesích dokážu alespoň představit. Jsou rovněž profese, ve kterých se orientuji velice dobře. Naproti tomu jsou i profese, kde se úplně ztrácím a o nějaké orientaci nemůže být ani slovo. Asi všichni známe ten pocit, kdy zhruba víme jak tato práce vypadá, co dotyční dělají, na druhou stranu neví jak by v té profesi člověk sám fungoval.

13.6.2009 v 11:40 | Karma: 6,86 | Přečteno: 629x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Jak „NE“zabloudit v Beskydách

Sedím u webové aplikace a studuji mapu. Je čtvrtek 16 dubna, začátek mé cyklistické sezóny a já se chystám ke své první letošní delší štaci. Z Frýdku kde pracuji, kolmo, do Písku kde bydlím je to něco přes 50 kilometrů. Klíííd Jihočeši, není to špatně, zeměpis znám. Náš Písek, jako náš jo, ten je v Beskydách a kdo nevěří ať tam běží. V Jablunkově odbočíte doleva směrem na Bukovec a po zhruba 3 kilometrech si tu naši ceduličku můžete vyfotit. Můžete u nás navštívit ..., a taky ..., anebo ... (z pochopitelných důvodů – neplatí mi za reklamu - je nebudu přece jmenovat).

2.6.2009 v 21:32 | Karma: 10,05 | Přečteno: 945x | Diskuse| Sport

Jindřich Kufa

Pikaná

Najednou jsem byl v autobuse sám. V tom autobuse, který každé ráno vozí tolik studentů do škol, tolik úředníků do kanceláří, tolik pracujících do jejich zaměstnání...

2.6.2009 v 1:29 | Karma: 8,94 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ostatní