Jindřich Kufa

Koukám na svět a jak ho vidím, tak to chci předat dál. Potěší mě, když v diskusi napíšete svůj názor.
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1000x

Jindřich Kufa

Špenát nikoliv dušený

Vždycky mě udivoval Pepek námořník. Tento střídmý chlapík si poradil v jakékoliv situaci. Sílu mu dodával špenát, který dokázal konzumovat vždy, všude a v jakékoliv formě. Zadupán do země, svázán řetězy, případně vystřelen do vesmíru si fajfkou dokázal otevřít konzervu špenátu, případně jen tak, ze záhonku, za pomocí fajfky nasál čerstvý špenát aby úspěšně zachránil Olive Oyle ze spárů padoucha Bluta.

26.11.2009 v 8:45 | Karma: 7,01 | Přečteno: 841x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Zázvorový čaj

Tak nám sníh zasypal Beskydy a nejen je. Pokud jsem se těšil, že ještě budeme pouštět draky, překvapila mě urputnost s jakou sníh přišel, jako by se nemohl dočkat, až z něj dětské ruce postaví sněhuláky.

17.10.2009 v 15:34 | Karma: 10,49 | Přečteno: 1226x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Medvědí mléko

Všichni to známe. S podzimem přichází chlad, plískanice, bolavá hlava a škrábání v krku. Sedím v teple domova, pozoruji oknem jak se venku stmívá a jak se západem slunce zapadá i rtuť teploměru. Hlavou mi proběhne myšlenka jak mi skončil jeden výlet na kole.

5.10.2009 v 10:35 | Karma: 13,36 | Přečteno: 1333x | Diskuse| Společnost

Jindřich Kufa

Léto budiž pochváleno

Sedím v zahradním altánku a přesto, že ještě léto vládne kalendáři, večerní chlad dává tušit že se blíží podzim. Hlavou se mi honí vzpomínky na právě uplynulé letní období. Jedna ze vzpomínek mi v šedé kůře vyhlubuje brázdu o poznání hlubší.

16.9.2009 v 9:02 | Karma: 7,21 | Přečteno: 577x | Diskuse| Společnost